HiFi2you Banner11

You are not logged in.

CORONA - En lille advarsel..!!

Mere
06 nov 2021 14:53 #15444 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

Det er da en fremragende video. Med er stemning og attitude som at være til et amerikansk vækkelsesmøde i en selvopfundet religiøs sekt.
Det er da dejligt at se man ikke alle steder på dette forum behøver anerkendte beviser for det der fortælles. Carry on!

Ja det er jo den velkendte reaktion.
For der er jo ingen tvivl om at der er klare beviser på det SSI, Sundhedsstyrelsen og regeringen anbefaler, det ses tydeligt på tallene.:unsure:
Men det er klart at man finder fejl på noget af det der går imod sine egne ideer/opfattelser/tro, men beviser osv er helt ligegyldigt hvis det følger ens egne "ideer".
Det er jo snart ganske klart at beviser slet ikke er nødvendige for visse personer, hvis bare troen er stor nok.

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
Mere
06 nov 2021 16:34 - 18 nov 2021 00:31 #15449 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Covid 19 er nu igen en samfundskritisk sygdom på trods af 75-80% er fuldt "vaccineret"

www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/antall...AQogAZ?ocid=msedgntp

www.msn.com/da-dk/sundhed/sundhed/who-en...AQkhre?ocid=msedgntp

Og med det venter vi på næste nedlukning af Danmark og håber alle kommer fint igennem.

__________________________________________________________________
Sidste redigering: 18 nov 2021 00:31 ved Thomas.
Emnet er blevet låst.
Mere
18 nov 2021 00:30 #15581 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
Mere
23 nov 2021 01:23 - 24 nov 2021 15:24 #15622 af Thomas
Sidste redigering: 24 nov 2021 15:24 ved Thomas.
Emnet er blevet låst.
Mere
24 nov 2021 15:24 #15631 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

ew.com/celebrity/stars-we-lost-in-2021/

pagesix.com/list/celebrity-deaths-2021/

celebrity.nine.com.au/latest/celebrity-d...08-a1d0-f398e38de2ee

Der er nok ikke mange der klikker ind på de 3 link herover.
Men gør man, så vil man måske opdage at der mangler nogle navne.

De har simpelthen "glemt" at tilføje de 3 anti-waxx radio værter som er (løjet) døde af Corona.
Ja de er "glemt" på alle 3 sider :whistle:

Mindre kendte personer er underligt nok kommet med :unsure:

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
Mere
26 nov 2021 23:58 #15637 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
Mere
28 nov 2021 15:16 - 28 nov 2021 15:16 #15641 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Ja ja, WEF (World Economic Forum) kan så også se frem i tiden :unsure:
De har faktisk listen over kommende varianter af Corona virussen i FREMTIDEN !!!
Den nye Afrikanske (flugt variant) :silly: skulle så først være kommet i Maj 2022, men det er jo en flugt variant, så den er nok bare stukket af :-D
Den nye flugt variant som de 3 "vacciner" så ikke kan hjælpe imod og som kommer til at kræve et 4. stik og "måske" et 5. stik, den hedder såmænd OMICRON.

Hvis ikke folk snart kan se at det er et stort cirkus, tjae


__________________________________________________________________
Sidste redigering: 28 nov 2021 15:16 ved Thomas.
Emnet er blevet låst.
Mere
28 nov 2021 16:14 #15642 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
  • Boydk
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
29 nov 2021 01:06 #15643 af Boydk
Besvaret af Boydk på emne CORONA - En lille advarsel..!!

Ja ja, WEF (World Economic Forum) kan så også se frem i tiden :unsure:
De har faktisk listen over kommende varianter af Corona virussen i FREMTIDEN !!!

Hvis man nu skal forholde sig til fakta og ikke bilde folk noget ind,
så har de IKKE nogen liste over kommende varianter.
De har en liste over, hvad de har tænkt sig at kalde de evntuelle kommende varianter.
Gi´r en væsentlig forskel i budskabet, der bli´r sendt.
Emnet er blevet låst.
Mere
29 nov 2021 01:18 - 29 nov 2021 13:49 #15644 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

Ja ja, WEF (World Economic Forum) kan så også se frem i tiden :unsure:
De har faktisk listen over kommende varianter af Corona virussen i FREMTIDEN !!!

Hvis man nu skal forholde sig til fakta og ikke bilde folk noget ind,
så har de IKKE nogen liste over kommende varianter.
De har en liste over, hvad de har tænkt sig at kalde de evntuelle kommende varianter.
Gi´r en væsentlig forskel i budskabet, der bli´r sendt.

Ok ? De har simpelthen et nyt navn hver måned til evt kommende variationer et års tid frem ? Det er vidst første gang i historien at man har så mange navne klar til variationer.
Gad vide om de kommende variationer så også er flugt varianter som der skal laves flere penge... nej Gen-terapi indsprøjtninger til, da de 3 der allerede er givet ikke hjælper mod nye "tilfælde" ?
Nu er de jo også begyndt at "Vaccinere" børn mellem 5 og 12 år så de ikke smitter deres forældre som så kan smitte bedsteforældrene. Hmm, der er vist noget med at man smitter lige så meget som "vaccineret" som ikke "vaccineret" og det eneste "vaccinen" kan er at give den enkelte et mildere forløb.

Jo, der er skam ligheder mellem Corona vacciner og hifi kabler



P.S = Har man lyst kan man prøve at skrive Sidse Kærsgaard (Enhedslisten) i google.

P.S.2 = Et tal der med sikkerhed er steget er antallet af dem der synes det efterhånden er et stort fupnummer og ikke vil tage 3. "vaccine" eller andre fremover.
P.S.3 = En bekendt der får marevan (blodfortyndende medicin) og ikke burde kunne få en blodprop pga ugentlig kontrol, har fået 2 blodpropper, en i hvert øje og har fået første, andet og 3. stik !

__________________________________________________________________
Sidste redigering: 29 nov 2021 13:49 ved Thomas.
Emnet er blevet låst.
Mere
29 nov 2021 23:04 #15645 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
  • Boydk
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
30 nov 2021 08:51 - 30 nov 2021 08:53 #15646 af Boydk
Besvaret af Boydk på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Det bli´r s´gu mere og mere latterligt med alle de dér antivaxx/konspirations-links,
men selvfølgelig kan man altid finde noget, der understøtter éns agenda.
At mistænke Bill Gates´s velgørenhed for bestikkelse er ren Donald Trump.
Tror du også på, at der er sporingschip i vaccinerne?? Så burde du flytte til Texas eller South Carolina :-D :-D :-D
Dér er der mange flere ligesindede at være sammen med-
Sidste redigering: 30 nov 2021 08:53 ved Boydk.
Emnet er blevet låst.
Mere
30 nov 2021 09:31 #15647 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Havde besluttet ikke at deltage i denne tråd mere.
Jeg snupper 3 stik om en time, er ikke bange for nåle :-D :-D :-D

Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Emnet er blevet låst.
Mere
30 nov 2021 13:23 #15648 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

Havde besluttet ikke at deltage i denne tråd mere.
Jeg snupper 3 stik om en time, er ikke bange for nåle :-D :-D :-D

Det er for mig lige så frit og i orden at tage de stik som det er at bruge mange penge på kabler til hifi ;-)

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
Mere
30 nov 2021 13:30 #15649 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne CORONA - En lille advarsel..!!

Havde besluttet ikke at deltage i denne tråd mere.
Jeg snupper 3 stik om en time, er ikke bange for nåle :-D :-D :-D

Det er for mig lige så frit og i orden at tage de stik som det er at bruge mange penge på kabler til hifi ;-)

Tak og det gjorde ikke ondt ;-) Slut på denne tråd fra mig.

Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum