Næh da..... det har du forstået rigtigt nok.
Du glemte så lige...... at chancen for "uheld" hvis du er under 30 er 0,00001% eller mindre.
Men det andet lyder selvfølgelig bedre i din bog, at man undlader at påpege, hvor lille risikoen i virkeligheden er.
Med hensyn til, at jeg synes, alle de fake/åndssvage sider, du linker til er uduelige, så stort JA herfra
Hvor finder du alle de statistikker henne - i Washington post ? Jeg har endnu ikke kunne finde noget om hvor mange "vaccinerede" der er døde af "vaccinen" og kan heller ikke finde noget om hvor meget "vaccinen" nedsætter dødeligheden.
Helt som med hospitals infektioner kommer den slags ikke frem og det er da lidt underligt.
Jeg kan faktisk ikke rigtig finde noget om "vaccinerne" andet end mulige risici og det er dem jeg hænger mig i, for absolut ingen aner noget om hvad "vaccinen" gør ved en om 5 år !
Alt det gode ved "vaccinen" er ligeså meget gætteri som det andet, der er bare ufattelig meget misinfo omkring det.
Skulle man ud og rejse så skulle man "vaccineres".......... Hvorfor ? Man smitter fuldt ud lige så meget når man er "vaccineret", så hvorfor det ?
Hvorfor stiger både dødstal og smittetal når 90% er vaccineret ?
Det er info fra noget af det du tror på, som f.eks ISS og sundhedsstyrelsen, så det er vel ikke forkert ?
Er det de sidste 10% der ikke er "vaccineret" der smitter mere end de "vaccinerede" som smitter 100% lige så meget som u"vaccinerede" ? Eller er det fordi de har fundet ud af at den "vaccine" kun virker i 5 mdr ?
Hvorfor gør den egentlig kun det...... En vaccine holder normalt længe nok og er effektiv nok til at en enkelt gang om året er nok.
Men mon ikke der kommer en 4. og en 5. og en 6. "vaccine" fordi Corona muterer som det siges.
Der må være/komme mange af dem, for selv en simpel forkølelse findes der over 200 varianter af.
Javel ja, der er virkelig styr på det store show
Næsten ligeså meget som i 2009 hvor nogle måtte til kortet og fortælle af det hele handlede om penge !