HiFi2you Banner11

You are not logged in.

CORONA - En lille advarsel..!!

Mere
07 okt 2021 21:56 #15189 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Jamen fint nok, jeg synes bare der er noget der ikke helt stemmer.
En ung sund og rask person på 25 år risikerer blodpropper efter "vaccine" men en 65 årig er mindre udsat.
Ja du må meget undskylde men det virker lidt underlig i min tankegang.
Under "normale" omstændigheder er risikoen for en blodprop større jo ældre man bliver, men bliver man "vaccineret" så vender bøtten.
Det er heldigt at det stadig er frit mht hvad man vil tro på.

Og så lige et par videoer når vi nu er i gang igen.

kfoxtv.com/news/coronavirus/video-shows-...DNBHsNxdngYgO7_2DIfk

observers.france24.com/en/tv-shows/truth...EajHkHHRBK1otovtedl4

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
  • Boydk
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
08 okt 2021 11:10 - 08 okt 2021 11:22 #15192 af Boydk
Besvaret af Boydk på emne CORONA - En lille advarsel..!!

Jamen fint nok, jeg synes bare der er noget der ikke helt stemmer.
En ung sund og rask person på 25 år risikerer blodpropper efter "vaccine" 
Som fanden læser bibelen..... men det passer vel i din agenda 
En ung, sund og rask person på 25 år risikerer (en ud af mere end 100.000) blodprop med J&J eller AZ..... IKKE med Moderna eller Pfizer/Biontec.
Et væsentligt parameter at ta´ med i betragtningen, ikk`, eftersom de to problematiske overhovedet ikke bruges herhjemme.

Og igen linker du til utroværdige konspiratiosteori-sider, der skal fremstå som nyhedssider men ikke er andet end gøjl.
Og hvis du mener, at et uheld som i den første er udslagsgivende for tiltro til vaccine, var det nok bedre at fremhæve alle de lægefejl, der opstår under operationer herhjemme,
og resulterer i søgsmål. Skal man følge din logik, skal vi helst ikke ha´ noget som helst med sundhedsvænet at gøre, 
da man højst sandsynligt dør af det??  Jeeezzzz !!
Sidste redigering: 08 okt 2021 11:22 ved Boydk.
Emnet er blevet låst.
Mere
08 okt 2021 12:03 #15193 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Det er muligt du mener det er en agenda, jeg vil kalde det et andet synspunkt.
Mht sundhedsvæsenet, hvor man dødsfald pga hospitals infektioner tror du der kommer frem i medierne ? Sådan noget holdes tæt til kroppen og må helst ikke komme ud.

Og selvfølgelig linker jeg til noget der har med folk at gøre som ikke er bange for at blive fyret eller lignende. Der er også meget tit pensionerede læger der står frem.
En agenda er vel mere at forsøge at skræmme folk unødvendigt og fremlægge usande ting.
Bare det at en forsker på rigshospitalet styres oppefra mht hvad der må testes, hvilke resultater der må komme frem osv, fortæller ret meget om det hele.

Næsten 90% er "vaccineret" men nu stiger smittetallet pludselig igen og dødstallet stiger.

Men jeg kan forstå at alt hvad der ikke stemmer overens med WHO, SSI og sundhedsstyrelsen, er en agenda ?

Men så er der lidt mere til "agenda´en" her: (Noget der også har undret mig ret meget)

stonebros.dk/blogs/news/covid-19-vaccine...rdelt-pa-verdensdele  

Men det er nok også bare en useriøs side 

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
  • Boydk
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
08 okt 2021 13:05 #15194 af Boydk
Besvaret af Boydk på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Kald det hvad du vil......
Men når en hjemmeside for Paleologisk (hvad fanden det så er) mad og livsstil
begynder at ytre sig offentlig og lege ekspert på Corona og vacciner, er jeg ikke bange for at tilkendegive,
hvad jeg hellere tror på 
Emnet er blevet låst.
Mere
08 okt 2021 14:46 - 08 okt 2021 15:44 #15195 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Ja det var så det sidste link der var det, men der er jo også noget galt med alle de andre ! 

__________________________________________________________________
Sidste redigering: 08 okt 2021 15:44 ved Thomas.
Emnet er blevet låst.
Mere
08 okt 2021 14:54 #15196 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

Jamen fint nok, jeg synes bare der er noget der ikke helt stemmer.
En ung sund og rask person på 25 år risikerer blodpropper efter "vaccine" 
Som fanden læser bibelen..... men det passer vel i din agenda 

 

Jeg ved ikke helt hvordan man skal forstå det her med rødt du skrev, når jeg nu opfatter det helt forkert

"Nu et ½ år efter viser studierne, 
at hvis man kun vaccinerer fra 30 år og op med disse 2, falder antallet af blodproptilfælde til 0."


Jeg kan kun opfatte det som hvis du er over 30 år så er risikoen for en blodprop li med nul og er du under 30 år så er der risiko for blodprop.

Men ja, jeg er jo i gang med en agenda og fordrejer nok det du har skrevet så det passer ind i mit 

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
  • Boydk
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
08 okt 2021 16:45 #15199 af Boydk
Besvaret af Boydk på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Næh da..... det har du forstået rigtigt nok.
Du glemte så lige...... at chancen for "uheld" hvis du er under 30 er 0,00001% eller mindre.
Men det andet lyder selvfølgelig bedre i din bog, at man undlader at påpege, hvor lille risikoen i virkeligheden er.

Med hensyn til, at jeg synes, alle de fake/åndssvage sider, du linker til er uduelige, så stort JA herfra 
Emnet er blevet låst.
Mere
08 okt 2021 17:09 #15201 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

Næh da..... det har du forstået rigtigt nok.
Du glemte så lige...... at chancen for "uheld" hvis du er under 30 er 0,00001% eller mindre.
Men det andet lyder selvfølgelig bedre i din bog, at man undlader at påpege, hvor lille risikoen i virkeligheden er.

Med hensyn til, at jeg synes, alle de fake/åndssvage sider, du linker til er uduelige, så stort JA herfra 

Hvor finder du alle de statistikker henne - i Washington post ? Jeg har endnu ikke kunne finde noget om hvor mange "vaccinerede" der er døde af "vaccinen" og kan heller ikke finde noget om hvor meget "vaccinen" nedsætter dødeligheden.
Helt som med hospitals infektioner kommer den slags ikke frem og det er da lidt underligt. 
Jeg kan faktisk ikke rigtig finde noget om "vaccinerne" andet end mulige risici og det er dem jeg hænger mig i, for absolut ingen aner noget om hvad "vaccinen" gør ved en om 5 år !
Alt det gode ved "vaccinen" er ligeså meget gætteri som det andet, der er bare ufattelig meget misinfo omkring det.
Skulle man ud og rejse så skulle man "vaccineres".......... Hvorfor ? Man smitter fuldt ud lige så meget når man er "vaccineret", så hvorfor det ?
Hvorfor stiger både dødstal og smittetal når 90% er vaccineret ? 
Det er info fra noget af det du tror på, som f.eks ISS og sundhedsstyrelsen, så det er vel ikke forkert ?
Er det de sidste 10% der ikke er "vaccineret" der smitter mere end de "vaccinerede" som smitter 100% lige så meget som u"vaccinerede" ? Eller er det fordi de har fundet ud af at den "vaccine" kun virker i 5 mdr ? 
Hvorfor gør den egentlig kun det...... En vaccine holder normalt længe nok og er effektiv nok til at en enkelt gang om året er nok.


Men mon ikke der kommer en 4. og en 5. og en 6. "vaccine" fordi Corona muterer som det siges.
Der må være/komme mange af dem, for selv en simpel forkølelse findes der over 200 varianter af.
Javel ja, der er virkelig styr på det store show  Næsten ligeså meget som i 2009 hvor nogle måtte til kortet og fortælle af det hele handlede om penge !
 

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
  • Svalen
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
08 okt 2021 20:33 #15203 af Svalen
Besvaret af Svalen på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Uha
Emnet er blevet låst.
Mere
18 okt 2021 15:13 - 18 okt 2021 20:19 #15244 af Thomas
Sidste redigering: 18 okt 2021 20:19 ved Thomas.
Emnet er blevet låst.
Mere
21 okt 2021 16:21 #15259 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
Mere
26 okt 2021 20:24 #15340 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Influenzaen kommer - befolkningen bliver vaccineret - influenzaen forsvinder - nogle har ikke immunforsvaret til influenzaen og dør evt pga andet indblandet.

Coronaen kommer - befolkningen får gen-terapi - Coronaen blusser op igen - nogle har ikke immunforsvaret til coronaen og dør evt pga andet indblandet.

Ca 90% er fuldt vaccineret, størstedelen af indlagte 10. måned år 2021 er vaccinerede, smittetallet stiger voldsomt.

Virkede "vaccinen" ? Eller det er så nærmere 3 "vacciner", mod normalt 1 for influenza som der er ca 30 varianter af.

Her et link til en af de mange videoer som er blevet fjernet.


__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
Mere
06 nov 2021 13:52 - 06 nov 2021 13:52 #15441 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Advarsel ! Ikke for sarte sjæle ;-)


__________________________________________________________________
Sidste redigering: 06 nov 2021 13:52 ved Thomas.
Emnet er blevet låst.
Mere
06 nov 2021 14:03 #15442 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne CORONA - En lille advarsel..!!
3 minutter fik videoen lov at ligge på youtube, så blev den fjernet for sådan noget må jo ikke komme frem.
Den originale ligger der faktisk endnu, jeg optog den bare med danske undertekster så den der ikke er så stærke i engelsk kunne følge med.

Men den er da her

www.dropbox.com/s/a1zix75zqienu6n/%21.mp4?dl=0

__________________________________________________________________
Emnet er blevet låst.
  • Kaj
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
06 nov 2021 14:44 #15443 af Kaj
Besvaret af Kaj på emne CORONA - En lille advarsel..!!
Det er da en fremragende video. Med er stemning og attitude som at være til et amerikansk vækkelsesmøde i en selvopfundet religiøs sekt.
Det er da dejligt at se man ikke alle steder på dette forum behøver anerkendte beviser for det der fortælles. Carry on!
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum