HiFi2you Banner11

You are not logged in.

Dine anlæg indtil nu og andet !

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
11 jan 2022 15:16 #15777 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Den uoriginale lader til at være bedre ohnono
Det du skriver er det samme men uden slukket display, så det må da være win-win for dig ;-)

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 jan 2022 15:17 #15778 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Den uoriginale lader til at være bedre ohnono
Det du skriver er det samme men uden slukket display, så det må da være win-win for dig ;-)

Spøjst :-D :whistle:

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
23 jan 2022 16:41 #15821 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Se lige her, Gnavpot ;-) :-p coffee


__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
23 jan 2022 18:57 #15822 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Kan du slukke displayet med den?
Hvor har du fået sådan en fra :-?

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
25 jan 2022 15:53 #15829 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Kan du slukke displayet med den?
Hvor har du fået sådan en fra :-?

Det var ham jeg fik den DV 989 af der fandt den, så jeg er meget glad :-D


__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
25 jan 2022 16:06 - 25 jan 2022 16:18 #15830 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Kan du slukke displayet med den?
Hvor har du fået sådan en fra :-?

Det var ham jeg fik den DV 989 af der fandt den, så jeg er meget glad :-D


Det kan jeg godt forstå, det er guld ;-)
Ja der er 4 trind, jeg har kun 3 :mad:
Måske skulle jeg prøve at sætte den til TVet og se om der kan indstille noget i menuen.

Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Sidste redigering: 25 jan 2022 16:18 ved Gnavpot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
25 jan 2022 16:17 #15831 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Kan du slukke displayet med den?
Hvor har du fået sådan en fra :-?

Det var ham jeg fik den DV 989 af der fandt den, så jeg er meget glad :-D


Ja der er 4 trind jeg har kun 3 :mad:
Måske skulle jeg prøve at sætte den til TVet og se om der kan indstille noget i menuen.

Jeg må erkende at jeg ikke ved det. Jeg har ikke haft den til TV men kun brugt den som CD afspiller

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
25 jan 2022 16:25 #15832 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Jeg har også kun spillet CDer, problemet er ikke så stort ;-) før nu :mad:
Ja ja kan det ændres er det godt, kan det ikke er det også godt :lol:

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
25 jan 2022 16:26 #15833 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Jeg har også kun spillet CDer, problemet er ikke så stort ;-) før nu :mad:
Ja ja kan det ændres er det godt, kan det ikke er det også godt :lol:

Ellers så smør remote´en ind i linolie og se om ikke den bliver meget bedre :-D :-D :-D

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
25 jan 2022 16:36 #15834 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Jeg har også kun spillet CDer, problemet er ikke så stort ;-) før nu :mad:
Ja ja kan det ændres er det godt, kan det ikke er det også godt :lol:

Ellers så smør remote´en ind i linolie og se om ikke den bliver meget bedre :-D :-D :-D

:-D :-D :-D ohnono

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nydmusik
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
01 feb 2022 10:32 #15873 af Nydmusik
Besvaret af Nydmusik på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Lydspecialisten har i sidste uge haft en lodtrækningskampagne på Facebook, hvor deltagelse bestod i at tilsende billede af sit anlæg. Nu er de lagt op på Lydspecialistens Facebook-side, og jeg er meget overrasket over hvor mange fine og dyre anlæg der er sendt billeder af, og hvor mange Audiovector fra den dyre serie, og hvor mange Anzus produkter hi-fi interesserede har købt.

Hvad mener I?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
01 feb 2022 14:07 #15875 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Lydspecialisten har i sidste uge haft en lodtrækningskampagne på Facebook, hvor deltagelse bestod i at tilsende billede af sit anlæg. Nu er de lagt op på Lydspecialistens Facebook-side, og jeg er meget overrasket over hvor mange fine og dyre anlæg der er sendt billeder af, og hvor mange Audiovector fra den dyre serie, og hvor mange Anzus produkter hi-fi interesserede har købt.

Hvad mener I?


Du har næsten som sædvanlig ret ;-)
Læg lige mærke til de små detaljer :!:

Billede:



Spikes under CD reol :unsure:

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
01 feb 2022 14:12 #15876 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Ja der er sgu mange flotte setup og ja, der er mange der har HT fra Audiovector.

Gnavpot, du ser da også alt :-D :-D Men ok, spikes under en CD reol, det æhm :unsure: :-?

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nydmusik
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
01 feb 2022 14:52 #15877 af Nydmusik
Besvaret af Nydmusik på emne Dine anlæg indtil nu og andet !


Læg lige mærke til de små detaljer :!:

Billede:



Spikes under CD reol :unsure:[/quote]

De spikes kunne være fruens krav til ikke at sætte mærker i gulvet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
01 feb 2022 15:00 #15878 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Ja kvinders magt er stor :!:
Filt dupper kunne vel også gøre det.
Jeg er nu mere bekymret for at hun vælter over den, når hun støvsuger / vasker :lol: :lol:

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum