HiFi2you Banner11

You are not logged in.

Dine anlæg indtil nu og andet !

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
08 nov 2021 10:51 #15479 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Pladsen blev for trang på reolen, så jeg var nød til at bygge til.
En hylde af 20mm fyr og 4 stk bordben 230 kr i alt ;-)
Synes selv det går an :lol:







Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
21 nov 2021 15:46 #15613 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Black week.
Jeg har solgt nogle af mine apparater :lol:
Det gik ud over SMSL m7 DAC og Cambridge CXC, selvfølgelig solgt latterlig billig :-D :-D :-D
Så nu er der penge til gaver i næste måned.
Det er en helveds masse ting man får skrapt sammen :-D :-D :-D

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
22 nov 2021 13:43 - 22 nov 2021 13:44 #15616 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Black week.
Jeg har solgt nogle af mine apparater :lol:
Det gik ud over SMSL m7 DAC og Cambridge CXC, selvfølgelig solgt latterlig billig :-D :-D :-D
Så nu er der penge til gaver i næste måned.
Det er en helveds masse ting man får skrapt sammen :-D :-D :-D

Ja man får hurtigt skrabet en masse sammen. Men det er lige før du kan undvære den Denon DVD når du har fået den anden Pioneer ?

Jeg havde besøg i dag af nogle der skulle hente en CD afspiller jeg havde fixet (Ville ikke registrere CD pladen)
Og som tak for hjælpen havde ham der ejer CDen lidt ting med til mig :-)
En omskifter til linjesignaler og 2 helt nye rør



Set bagfra (billede fra nettet)


__________________________________________________________________
Sidste redigering: 22 nov 2021 13:44 ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
22 nov 2021 14:14 #15617 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Heldige skid ;-)
Denonen er også på lånt tid, den bliver afløst af en Sony CD
Den bliver kun brugt til at repeate, det kan jeg ikke finde på Pioneeren.
Det kan være du kan hjælpe :-?

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
22 nov 2021 14:24 #15618 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Heldige skid ;-)
Denonen er også på lånt tid, den bliver afløst af en Sony CD
Den bliver kun brugt til at repeate, det kan jeg ikke finde på Pioneeren.
Det kan være du kan hjælpe :-?

Jeg har ikke prøvet men det ser ud som om det er noget man vælger i menuen

www.manualslib.com/manual/130176/Pioneer....html?page=43#manual

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
22 nov 2021 14:53 #15619 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Prøver ved lejlighed TAK ;-)

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
25 nov 2021 14:35 - 28 nov 2021 20:03 #15632 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Jeg har været ved at renovere kablet, der havde fået et hårdt knæk.
Har været nød til at sætte et 8 tals stik i bagpladen, da kablet skulle genbruges.
Et nyt stik til print kunne jeg ikke finde på nettet.
Kabel med 8 tal stik får man jo smidt i hovedet :lol:
Samtidig blev de glidende flader smurt med PTFE- Fedt.








Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Sidste redigering: 28 nov 2021 20:03 ved Gnavpot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
25 nov 2021 14:45 #15633 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Hvilket apparat er det ? Denon DVD´en ?

Du skulle ha sat sådan en netbrønd her i, så man kunne skifte til high end kabler :-D


__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
25 nov 2021 15:09 #15634 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Hvilket apparat er det ? Denon DVD´en ?

Du skulle ha sat sådan en netbrønd her i, så man kunne skifte til high end kabler :-D


Det er en Sony xb-930 qs.
Der var ikke plads til det stik, men bruger et adapter stik.
Det havde jeg i forvejen ;-)


Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
25 nov 2021 15:38 - 30 dec 2021 11:20 #15635 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
SONY CDP-XB 930QS så kom den på plads coffee
En korkplade lagt mellem DVDen og DACen.



Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Sidste redigering: 30 dec 2021 11:20 ved Gnavpot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
03 dec 2021 18:12 - 05 dec 2021 20:05 #15663 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Så er Denonen på vej ud i den store verden ( Jylland )
Bliver spænde om jeg snart kan finde på mere og lege med :-D
Må se om der er noget jeg absolut må eje.


Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Sidste redigering: 05 dec 2021 20:05 ved Gnavpot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
11 jan 2022 11:43 - 12 jan 2022 10:35 #15773 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Jeg har lige fået nogle LP`er som var temmelig støvede :-(
Efter en grundig rengøring med mild lunken opvaskevand, var de som nye ;-)
Derefter mirakel kuren med antistatik væske ( væk er alle støv problemer )



Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Sidste redigering: 12 jan 2022 10:35 ved Gnavpot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 jan 2022 13:47 #15774 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Gnavpot, jeg har lige et spørgsmål til dig.

Når jeg sætter en CD i min Pioneer DV 989 og trykker play, så slukker displayet.
Jeg har som sagt ikke den originale fjernbetjening, men har en Logitec som kan lære det meste.
Er der en indstilling, så displayet ikke slukker når der spilles CD ?

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
11 jan 2022 14:28 #15775 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Thomas jeg tror det er en fejl måske?
Jeg har 3 dimmer trin men aldrig slukket ;-)

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 jan 2022 14:38 #15776 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Thomas jeg tror det er en fejl måske?
Jeg har 3 dimmer trin men aldrig slukket ;-)

Jeg kan vælge mellem slukket display, tid afspillet, tid tilbage af et nummer og tid tilbage af hele skiven, men det er jo en uoriginal remote, så :unsure:

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum