- Indlæg: 1064
- Modtagne Tak: 213
You are not logged in.
You are not logged in.
Kan du slukke displayet med den?
Hvor har du fået sådan en fra![]()
Det var ham jeg fik den DV 989 af der fandt den, så jeg er meget glad
Ja der er 4 trind jeg har kun 3 :mad:
Måske skulle jeg prøve at sætte den til TVet og se om der kan indstille noget i menuen.
Jeg må erkende at jeg ikke ved det. Jeg har ikke haft den til TV men kun brugt den som CD afspiller

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lidt i kontrast til de meget fine anlæg højere oppe i tråden, her et billede af mit vælrkstedsanlæg. Henne i hjørnet står en Harman Kardon PM660 og hygger sig sammen med en Technics SL-DL1. Lyden kommer ud af et par små JBL4206.
God weekend
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Rigtigt set, det der med CV. Serie kondensatorerne var gået til begge mellemtoner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så landede der lidt effekt i stuen
Spændende om de kan bringe mig direkte ned ved siden af en violinist i koncertsalen
Spøg til side, men det bliver sjovt at prøve dem op imod mine billige Kina amps og hvad jeg ellers har af kl a/b
Effekt tror jeg der er rigeligt af
avision.gr/sites/default/files/product_f...er_Owners_Manual.pdf
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så landede der lidt effekt i stuen
Spændende om de kan bringe mig direkte ned ved siden af en violinist i koncertsalen
Spøg til side, men det bliver sjovt at prøve dem op imod mine billige Kina amps og hvad jeg ellers har af kl a/b
Effekt tror jeg der er rigeligt af
avision.gr/sites/default/files/product_f...er_Owners_Manual.pdf
Hold da op :silly: Fik du mængderabat :: :
:
Ja det bliver ikke Wattttt du går ned på pray777
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der står "Digital amplifier" på fronten, men er de det eller den forkerte angivelse af klasse D forstærker? Hvad er det for forstærkere du viser her?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der står "Digital amplifier" på fronten, men er de det eller den forkerte angivelse af klasse D forstærker? Hvad er det for forstærkere du viser her?
Se link under billede![]()
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen