HiFi2you Banner11

You are not logged in.

Dine anlæg indtil nu og andet !

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
02 feb 2022 14:28 - 02 feb 2022 16:57 #15880 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Kan du slukke displayet med den?
Hvor har du fået sådan en fra :-?

Det var ham jeg fik den DV 989 af der fandt den, så jeg er meget glad :-D


Ja der er 4 trind jeg har kun 3 :mad:
Måske skulle jeg prøve at sætte den til TVet og se om der kan indstille noget i menuen.

Jeg må erkende at jeg ikke ved det. Jeg har ikke haft den til TV men kun brugt den som CD afspiller



HA HA nu kan jeg også slukke display :lol:
Efter at have set videoen flere gange kunne jeg se en rød lampe lyse :-?
Pure Audio skal lyse, for at jeg kan slukke ;-)
Er den slået fra er der kun 3 indstillinger ohnono

Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Sidste redigering: 02 feb 2022 16:57 ved Gnavpot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
04 feb 2022 16:58 #15886 af Miki
Besvaret af Miki på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Lidt i kontrast til de meget fine anlæg højere oppe i tråden, her et billede af mit vælrkstedsanlæg. Henne i hjørnet står en Harman Kardon PM660 og hygger sig sammen med en Technics SL-DL1. Lyden kommer ud af et par små JBL4206.


God weekend

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
04 feb 2022 17:01 #15887 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Lidt i kontrast til de meget fine anlæg højere oppe i tråden, her et billede af mit vælrkstedsanlæg. Henne i hjørnet står en Harman Kardon PM660 og hygger sig sammen med en Technics SL-DL1. Lyden kommer ud af et par små JBL4206.


God weekend

Og et par Cerwin Vega AL-750 under kniven.
Nok en af de bedst lydende power højttalere ;-)

Og god weekend til dig også

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
04 feb 2022 18:23 #15889 af Miki
Besvaret af Miki på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Rigtigt set, det der med CV. Serie kondensatorerne var gået til begge mellemtoner.

Miki er vred, hvid, gammel, ciskønnet mand, med kort uddannelse og lav kulturforståelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
04 feb 2022 18:33 #15890 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Rigtigt set, det der med CV. Serie kondensatorerne var gået til begge mellemtoner.

Det var sådan et sæt Steen Duelund modificerede totalt :-D






__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
05 feb 2022 10:10 - 05 feb 2022 10:12 #15892 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Efter jeres indlæg om CV og Hr, Duelund.
Faldt jeg over en blog, om samme Hr. Duelund ;-)

bergholt.net/blog/duelundkabler

Lidt sjove citater derfra og et billede lagt op i en anden tråd af Nydmusik.






Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Sidste redigering: 05 feb 2022 10:12 ved Gnavpot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
11 feb 2022 13:49 - 11 feb 2022 14:02 #15903 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Så landede der lidt effekt i stuen ;-)
Spændende om de kan bringe mig direkte ned ved siden af en violinist i koncertsalen :-D
Spøg til side, men det bliver sjovt at prøve dem op imod mine billige Kina amps og hvad jeg ellers har af kl a/b
Effekt tror jeg der er rigeligt af






avision.gr/sites/default/files/product_f...er_Owners_Manual.pdf

__________________________________________________________________
Sidste redigering: 11 feb 2022 14:02 ved Thomas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
12 feb 2022 14:50 #15907 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Så landede der lidt effekt i stuen ;-)
Spændende om de kan bringe mig direkte ned ved siden af en violinist i koncertsalen :-D
Spøg til side, men det bliver sjovt at prøve dem op imod mine billige Kina amps og hvad jeg ellers har af kl a/b
Effekt tror jeg der er rigeligt af






avision.gr/sites/default/files/product_f...er_Owners_Manual.pdf


Hold da op :silly: Fik du mængderabat :lol: :lol:
Ja det bliver ikke Wattttt du går ned på pray777

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
12 feb 2022 14:53 #15908 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Så landede der lidt effekt i stuen ;-)
Spændende om de kan bringe mig direkte ned ved siden af en violinist i koncertsalen :-D
Spøg til side, men det bliver sjovt at prøve dem op imod mine billige Kina amps og hvad jeg ellers har af kl a/b
Effekt tror jeg der er rigeligt af






avision.gr/sites/default/files/product_f...er_Owners_Manual.pdf


Hold da op :silly: Fik du mængderabat :lol: :lol:
Ja det bliver ikke Wattttt du går ned på pray777

De kostede gratis, så kan man jo ikke meget andet end sige


:-p :-p :-p

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
12 feb 2022 14:55 #15909 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
:woohoo: :woohoo: :woohoo: ohnono coffee

Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nydmusik
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
13 feb 2022 09:58 #15910 af Nydmusik
Besvaret af Nydmusik på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Der står "Digital amplifier" på fronten, men er de det eller den forkerte angivelse af klasse D forstærker? Hvad er det for forstærkere du viser her?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
13 feb 2022 10:06 - 13 feb 2022 10:07 #15911 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Der står "Digital amplifier" på fronten, men er de det eller den forkerte angivelse af klasse D forstærker? Hvad er det for forstærkere du viser her?

Se link under billede ;-)

Når foden vipper, ved man det er musik :=)
Sidste redigering: 13 feb 2022 10:07 ved Gnavpot.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Nydmusik
  • Ny i forum
  • Ny i forum
Mere
13 feb 2022 10:41 #15912 af Nydmusik
Besvaret af Nydmusik på emne Dine anlæg indtil nu og andet !

Der står "Digital amplifier" på fronten, men er de det eller den forkerte angivelse af klasse D forstærker? Hvad er det for forstærkere du viser her?

Se link under billede ;-)

Ah ja, jeg var ikke helt vågen. På fronten skrives Digital Amplifier, men i manualen kaldes den Class D - og det er nok det de er.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
13 feb 2022 11:43 #15913 af Thomas
Besvaret af Thomas på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Det er helt almindelige klasse D forstærkere med SMPS.
Betegnelsen "Digital" er sikkert den helt almindelige misforståelse eller et forsøg på at få det til at lyde smart :-D

__________________________________________________________________

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Gnavpot
  • Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
Mere
05 mar 2022 15:11 #15966 af Gnavpot
Besvaret af Gnavpot på emne Dine anlæg indtil nu og andet !
Skabet var ikke helt tomt endnu :whistle:
Et lig faldt ud da døren blev åbnet ;-)
Fra tiden med Spolebåndoptager, en rigtig perle,





Når foden vipper, ved man det er musik :=)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum