- Indlæg: 1145
- Modtagne Tak: 201
You are not logged in.
You are not logged in.
Kaj. skrev: @RT .
Den bedst lydende forstærker. Med billederne som bekræftelse ...... det kan du da sige dig selv !![]()
Der findes ingen magen til. Oven i købet ....
Og så var der en som advarede mod at bygge min forstærker på grund at høje spændinger og mulighed for at berøre strømførende dele. Den her må uset være smuttet forbi kontrollen ....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ribbontweeter skrev:
Bilag ikke fundet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Miki skrev:
Kaj. skrev: @RT .
Den bedst lydende forstærker. Med billederne som bekræftelse ...... det kan du da sige dig selv !![]()
Der findes ingen magen til. Oven i købet ....
Og så var der en som advarede mod at bygge min forstærker på grund at høje spændinger og mulighed for at berøre strømførende dele. Den her må uset være smuttet forbi kontrollen ....
Ja den har jeg ikke set før.
Men derfor var din opfordring til andre om at bygge din forstærker på veroboards eller hvad de nu måtte finde på at bruge, stadigvæk hovedløst.
Bortset fra det, er det udgangsfiltret der sidder på den der træ-tunnel eller ombyggede mussefælde.
:
Jeg tænker fortsat over hvordan det er mulig ....Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nielsen skrev: Læg mærke til strømkablet, der ligger lige ved siden af forstærkeren til højre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Miki skrev:
Nielsen skrev: Læg mærke til strømkablet, der ligger lige ved siden af forstærkeren til højre.
"Sagde du strygejern, fru Christoff"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Boydk skrev: Måske Danmark er blevet for lille et land til at udbrede "Guds gave til DIY-folket"
Her
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen